duminică, 2 mai 2010

Capitolul 4: "...in caz de urgenta, sunati la 112"

Cel mai nasol e cand vrei sa-ti exprimi niste sentimente, niste nelinisti, niste trairi interioare, ma rog niste chestii d'ale tale care nu prea iti dau pace si cand te pui in fata faptului, realizezi ca nu poti sa legi 2 cuvinte.
E foarte frustrant.
Poate (adica sigur) inca nu am atins un nivel suficient de "ceva" ca sa pot sa-mi astern in vazul lumii sentimentele. Nici macar nu sunt sigur ca ar trebui sa ating vreodata nivelul asta. Dar ceva in mine imi sugereaza ca nu tocmai in regula sa nu poti exprima propriile-ti sentimente sau frici sau alte asemenea trairi interne. Si nu e vorba doar de sentimente negative. Am aceleasi probleme, mai rar ce-i drept, si cu trairile pozitive.
Ca sa ma fac mai bine inteles e ca si cum eu as fi de fapt o masinarie. Cineva, a venit la panou de comanda, a trecut functiile de "trairi interne" pe "rulare in fundal", a parolat tot sistemu si s-a dus dracului. Undeva in mintea mea este un blocaj. Nu stiu sigur de unde e, nu stiu cine l-a pus acolo. Cel mai grav e ca nu stiu cum sa trec de el. Nici macar nu stiu daca e normal sa-l am. Din pacate masinaria asta care-s eu, n-a venit si cu manual de utilizare si nici instructiuni de intretinere.
Nu asta e de fapt chestia despre care vroim sa ma exprim. Am crezut ca daca elaborez un pic introducerea, poate reusesc sa ating si miezu probleme. Da' de unde! De fiecre data cand incerc sa leg 2 cuvinte despre tema principala, raman far cuvinte de legat. Si sa incerce cineva sa comunice fara cuvinte (chiar si limbaju semnelor e tot o reprezentare a unor cuvinte). Deci sa comunic prin cuvinte nu pot. Ce pot sa fac? sa comunic precum animalele? Da, ar fi o idee. hai sa vedem cum ar suna::.....
Nu.
Tot nu merge. Tot tre sa fac cuvinte si fraze si....
Pana la urma cred ca o sa inchei in curand capitolul asta. Nu pentru ca nu as avea ceva de spus. Din contra: pentru ca nu reusesc sa spun ce as avea de spus. Si devine frustrant. Si devine si stresant. Si mai ales, devine plictisitor.
Asa ca voi exprima concluzia.
Ceva in mine nu functioneaza cum trebuie. Si nu merge rezolvat cu metode de "auto-diagnostic si auto-reparare". Cu alte cuvinte, "Aceasta unitate doreste sa raporteze probleme grave de functionare."
Io zic ca asta ar fi o urgenta. Asa ca.....acum inchei si sun la 112.


p.s.:aia de la 112 au zis ca-s nebun si ca sa nu ma mai tin de prostii. Pai d'aia platesc io impozite? sa ma ia serviciu de urgente la misto?? daca vroiam sa fiu luat la misto, ma duceam frumusel la OTV si vorbeam despre "puterea vindecatoare a lutului subcarpatic cand este iradiat de particule de pulbere radioctiva de la reactorul secret din Hamangia".....

Un comentariu:

  1. nu-ti gasesti cuvintele pentru ca nu esti obisnuit sa-ti exprimi trairile in cuvinte. asta vine, slava domnului cu timpul. sa dea Domnu sa incepi sa vorbesti din ce in ce mai mult! :)

    parerea mea este insa ca nici nu trebuie sa te sfortezi sa scrii niste chestii super intime aici. poate ar trebui sa incepi si un jurnal, in care sa scrii doar pt tine tot ce simti ca nu poti scrie aici.

    RăspundețiȘtergere