luni, 17 mai 2010

Capitolul 8: Identitate

Imi plac jocurile video. Unu dintre jocurile care mi-a placut cel mai mult a fost si este "Longest Journey". In jocul asta este la un moment-dat o faza cand personajul principal este intrebat cine este si raspuns vine prpt si automatic in forma numelui. Interlocutorul insista, evident numele nu era raspunsul corect. Din nou nume, din nou intrebare. Pana cand protagonista cedeaza si incepe sa enumere nume, porecle pseudonime, realizari. Raspuns corect.
Asadar, eu sunt: om, tip, dentist, John, gras, pasionat de SF, inteligent, cu un talent la citit oameni, lenes, bun la dat sfaturi, prost la a urma sfaturi, calm, repezit, cinic, romantic, nepasator, nervos, nehotarat, campion national la rugby, prieten bun, bun ascultator, chel, gurmand, sensibil la caldura, rezistent la frig, heterosexual, amuzant, puternic, speriat de inaltimi, jucator de world of Warcraft, saritor, comod, social, anti-social, complexat de multe lucruri, necomplexat de multe lucruri, glumet, relaxat, guraliv, administrator al unei companii imobiliare, politic de dreapta,nervos, rabdator, monarhist....
Lista ar putea continua dar cred ca am mentionat lucrurile evidente sau importante sau ambele.
Asta sunt eu. Tu cine esti?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Un comentariu: