marți, 4 mai 2010

Capitolul 5: "OOO, ce scumpica e...."

Da. Sunt nervos. Sunt nervos in principal din motive personale. Sunt nervos in secundar pentru ca vad un fenomen care ia amploare si pe care nu-l inteleg.
Este vorba de site-uri cu/despre pisici. Da, pisoi...pisoiashi...etc. Nu am luat-o razna si nu am nimik cu saracele animale. Am si io un specimen care imi face creierii praf ca intra des in calduri si miauna ca un apucat la ore in-umane. Dar el, motanu, e un animal si oricat m-ar deranja nu o sa-i reprosez in mod serios ca face ce este natural pentru el.
In schimb socio-patii astia care fac unele site-uri cu/despre pisici ma baga in boala. O sa incerc sa nu dau nume ("bad publicity is still publicity").
Initial am aflat de unii care aparent sunt marisori. Aia de iei o poza, ii trosnesti un comentariu semi-amuzant si intr-o engleza de balta si iacata ce poanta faina facusi. Si dupa ce postezi minunatia la ei pe site o droaie de schizofrenici (daca nu ma-nsel asa se numeste cand o persoana o ia pe aratura si incepe sa se creada cal, magar...pisica) incep sa lase commenturi in aceasi engleza de balta si se bat cu mana (ei ii zic "labutza") pe burta ca ce grozavi si ce inteligeti "este" ei. Ce m-a facut sa urmaresc, spre rusinea mea, site-ul cu pricina ceva timp, a fost credinta mea eronata ca oamenii aia sunt defapt niste avangardisti. Ca si-au creat o comunitate care este libera si care are reguli mult mai laxe si este mai permisiva decat societatea "mainstream". Vai cat de tare m-am inselat! limbajul lor desi parea liber construit si organic de fapt este chiar fosrte rigid si necesita propria pagina explicativa. Regulile nu sunt nici pe de parte laxe. Cat despre permisivitate, ia-o de unde nu-i!
Ultima astfel de pagina care de altfel a si umplut paharu, este un manifest contra folosirii lutului sintetic in tavitele pisicilor. De acord! total de acord! Iubesc animalele si sustin orice campanie care imbunatateste conditiile lor de viata. Problema e ca site-ul (care se crede foarte "underground") este conceput, realizat si administrat de...ati ghicit! pisici! da. Sunt niste unii care se cred pisici. Si sunt cititi si lise lasa comentarii de catre oamenii care si ei scriu ca si cum ar fi pisici.
Ce-i si mai amuzant la oamenii astia nu e ca au inceputu de comportament sociopat. Nu, nici pe de parte! Cel ami amuzant este ca ei, ca oameni care au pisici si vorbesc in locul pisicii (adica actioneaza ca o portavoce pentru patruped) nu au nicio problema in a se considera manipulati, controlati, fermecati, ghidati de pisica lor. Astia sunt niste oameni care de buna voie si nesiliti de nimeni admit ca un mamifer oarecare le este superior evolutiv.
Asta e momentul in care imi pun intrebari daca nu cumva exagerez. Adica, ce? Daca niste unii vor sa se creada pisici? Nu fac rau nimanui, nu? Si si mai mult, nu cumva sunt paranoic? Nu am dus pana la extrem un rationament? Nu cumva am facut niste salturi logice maricele ca sa ajung la aceste concluzii?
Raspunsul la aceste intrebari este: "Nu. Imi. Pasa!!" Prefer sa fiu eu nebun si sa ma agit degeaba decat sa observ cum un numar foarte mare de oameni o iau razna si sa nu fac absolut nimic


Un comentariu:

  1. Nici eu nu inteleg, dar accept. Lol cats will not take over the world, they don't even know english!
    Mi-ai adus aminte de asta:
    http://www.pidjin.net/2009/05/04/all-ur-kittehs-are-belong-to-us/

    RăspundețiȘtergere