marți, 20 aprilie 2010

Capitolul !

Cineva, candva, undeva, cumva (nu conteaza, azi, pe fb, destul de usor) m-a convins sa ma apuc de facut un blog.
Initial am zis "Da!! super smeker!! o sa fac un blog! si o sa fie genial si o sa fie citit mai inati de toti prietenii mei si pe urma o sa i se duca buhul si o sa-l citeasca si mai multa lume si si mai multa pana cand Obama va refuza sa se scoale de la micul dejun pana cand ofiterul CIA responsabil cu opinia globala (o sa-i spun Nelutu de acu incolo), asa deci pana cand Nelutu nu-l informeaza despre commentul lu Medvedev la ultimul meu post de pe blog".
Apoi am mai luat o gura de cafea, cel putin cred ca era cafea...adik am gasit-o in cafetiera, era neagra si nu se lipea de peretii canii...i think i'm safe. Deci dupa cum ziceam, am luat o gura de cafea si mi-am revenit la realitate: "Cum sa fac io un blog?? adik cu totii tinem minte (o sa numesc asa "pluralul schizofrenoid") proiectul "Diary-2001" si frustrarile ce i-au urmat esecului sau inevtabil. Sigur, din exuberanta o sa scriu cateva post-uri, cativa prieteni bine-intentionati o sa le citeasca, o sa ne amuzam cu totii si pe urma o sa ma apuc de ceva mai intersant...oare asta inseamna ca a am ADD la nivel macro? exista ADD la nivel macro? adica stiu sigur ca tehnic vorbind ADD nu exista ca "medical condition dar...look at the kitty!...."

10 minute de "cognitive tug-of-war" mai incolo scriam ce ati citit pana acu.....

Acesta s-a vrut a fii primul post al primului *cough!*bullshit*cough!* meu blog. Dupa cum se poate vedea, este un rasunator esec. asa ca o sa-l consider "the pilot".

Urmeaza primul post adevarat. va dorim vizionare placuta!

2 comentarii:

  1. daca asta te va motiva sa scrii si sa nu fie doar un "entuziasm initial", apai, da, o sa te citim cu totii la cafeluta de dimineata!

    sper doar ca blogul asta sa fie si locul unde iti versi nervii, frustrarile, te bucuri de chestiile misto din viata, intr-un mod nu foarte studiat ci natural. e un medicament de suflet extraordinar, asta ti-o spun din experienta. nu te teme sa te exprimi liber, sa iti pui in scris "the flow of consciousness", pentru ca de fapt ala esti adevaratul tu.

    spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere