marți, 18 ianuarie 2011

Capitolul 11: Buna Dimineata

Am avut un vis foarte dubios. Ceva cu zile de nastere, posturi (alea in care nu mananci), viniluri si costumatii bizare (aparent imi sadea bine in imitatie de piele, rosu si negru. nu comentez). Foarte dubios.
M-am trezit din visul asta cu o pofta sa mai dorm (extra jumatate de ora. extaz) si cu o pofta de mic dejun. Apropo, pentru cine nu stie, sunt la cura din nou. Nu pt ca sunt un div (varianta masculina de la diva?) cat pentru ca reusisem sa-mi #$% metabolismul pe toate partile. Asa ca m-am snobit de tot (cel putin asa mi se pare mie) si m-am dus la un (o, de fapt) nutritionist (a). Ca sa scurtez povestea, ieri mi-a schimbat regimul. Mananc din nou carne si branza si chestii normale (legume si peste la abur a fost interesant dar nu mai vreau sa vad asa ceva in urmatoarele luni). Asa ca plin de zel, mi-am pregatit micu-dejun, mi-am turnat o cana mare de cafea, am teerminat masa, mi-am luat cafeaua la calculator si scriu asta.
In concluzie, Buna Dimineata!

Un comentariu:

  1. Buna dimineata!
    Probabil noua forma de tortura va fi waving burgers in front of you. The bastards!
    The leather outfit still bothers me.
    Good luck with the new diet and remember, a diva is the female version of a hustler!

    RăspundețiȘtergere